Selamat Datang & Welcome!

$$$$$$$$$$$$$$$AKU$MAHU$SEJAHTERA$$$$$$$$$$$$$$$$




Monday 8 March 2010

Komen Mengenai Artikel Sebatan


Aku nak komen secara ringkas saja artikel ini yang aku baca dari internet. Apabila mengenai isu sebat dalam Islam ini aku akui aku dulunya mempunyai gambaran yang salah sebelum ini. Namun pandangan aku telah berubah apabila membaca sebuah akhbar berbahasa melayu yang menerangkan prosedur melakukan hukuman sebat itu seperti tidak boleh hingga berdarah dan sebagainya. Apabila aku membaca artikel internet ini aku mula rasakan ketidakadilan penulis artikel ini. Kerana artikel ini bagaikan memberi gambaran kejam yang serong akan hukuman sebat yang diperkatakan. Alangkah eloknya si penulis artikel ini memberi penerangan yang lebih jelas bagaimana cara sebatan itu dijalankan supaya pembaca-pembaca dapat gambaran yang lebih sebenar bahawa hukuman sebatan secara Islam yang diperkatakan itu adalah jauh bertimbang rasa dari apa yang selalunya digambarkan oleh kita yang belum mengetahui.

No comments:

Contact

I can be contacted by

mobile phone: +6019 376 9625

business e-mail: aduka@SmartLink2u.com

social e-mail: eddy7786@hotmail.com



visit my healthywealth website

visit myspace

visit my you tube channel